Keurmerk webwinkel

  Veel gestelde vragen

  • Voorwaarden HCA Print4 You

    De volgende voorwaarden zijn op elke pagina te zien aan de onderzijde en bij het afrekenen zal hiervoor toestemming worden gevraagd.


    - Algemene voorwaarden

    - Privacybeleid

    - Verzending & Betalingsinfo

    - Retourbeleid & Herroepingsplicht

    - Garantie & Klachten

    - Over ons




    Als u met deze voorwaarden accoord gaat, kunt u deze aanvinken en verdergaan met het betaal systeem.


    Winkel met vertrouwen!!

  • Niet op voorraad (levertijd 5-8 dagen)

    U bestelling kunt u wel opgeven via mail/telefoon, alleen dan is onze levertijd iets langer. Levertijd tussen de 5-8 dagen.


    I.v.m. de Corona zijn wij afhankelijk van onze leveranciers.

    Uw begrip hiervoor.


    We doen ons uiterste best u bestelling zo snel mogelijk te leveren.

    Hiervan krijgt u via mail steeds te zien hoe het met u bestelling staat.

  • Kunnen jullie tekst of beelden met verloop drukken?

    T.N.O. kunnen we geen full colour bedrukken..

    Heeft u andere vragen, stel ze ons..

  • Hoe kan ik bij jullie betalen?

    Ons betaalsysteem bestaat uit Mollie (betalen via bank) of met u PayPal account.

    Vanaf 20 juni 2021 is het ook mogelijk via Klarna (14 dagen) te betalen.

    Voor info zie verzending & betalingsinfo.

  • Onze kleur staat er niet tussen, wat nu?

    Wij hebben niet alle kleuren op voorraad en sommige kleuren zijn moeilijk te bestellen bij onze leveranciers. Mail ons het artikel en de kleur door en wij gaan voor u aan de slag.

  • In welke gebieden leveren jullie?

    HCA Print4you levert voornamelijk alleen in Nederland. Uw bestelling wordt met PostNL verstuurd. Bestellingen in Alkmaar kunnen wij persoonlijk afleveren op bepaalde tijden. Dit kunt u zien als u de betaling gaat afronden.

  • Verzending, Kosten en Coronavirus

    Standaard zijn de verzend kosten € 6,75 bij een orde tot € 75,00.

    Boven de € 75,00 zijn de verzendkosten gratis.

    Dit zal automatisch worden toegepast.

    Bepaalde steden zijn de verzendkosten anders, dit krijgt u te zien als u verder gaat naar het betaalsysteem.

    Ook brievenbus of verzenden pakket op gewicht is bij ons te zien in betaalsysteem. 


    Het coronavirus heeft al een hele tijd grote gevolgen voor de hele samenleving. De logistieke sector, waaronder pakketbezorging, heeft hierin een belangrijke functie.


    Eind 2020 ging Nederland als gevolg van het aantal oplopende besmettingen in lockdown. Dat betekende onder andere de sluiting van niet-essentiële winkels en restaurants en musea.


    Inmiddels mogen winkels weer open. Toch is winkelen als vanouds voorlopig niet aan de orde en blijft online winkelen voorlopig de nog standaard. Ook voor de bezorging van pakketten hebben de coronamaatregelen dus grote impact .


    Nog altijd staan bezorgdiensten onder grote druk. Dat betekent dat je rekening moet houden met vertraging en wijzingen, welke iedere dag kunnen veranderen. We ontvangen dagelijks nieuwe updates van vervoerders en volgen alle ontwikkelingen op de voet.

  • Kan ik u ook bellen voor informatie

    U mag en kan ons altijd mailen en bellen voor informatie over te bestellen artikelen en bedrukking. Wij kijken samen dan tot een goede oplossing.

  • Wat is jullie eigen retourbeleid?

    Retourvoorwaarden


    Toch niet tevreden met het product? Binnen 14 dagen na ontvangst heb je de mogelijkheid om het product terug te sturen. (Dit geldt niet voor bedrukte artikelen). 

    Volg daarvoor de onderstaande stappen.


    Aanmelden


    • Meld je retourzending aan

    • Pak de producten in originele staat en doe dit in de geleverde verpakking of doos

    • Plaats het ingevulde retourformulier in de geleverde verpakking of doos

    • Plak het meegestuurde retourlabel goed zichtbaar op de geleverde verpakking of

    doos


    Verzending


    • Lever het pakket in bij het postkantoor

    • Bewaar het verzendbewijs goed


    Terugbetaling


    Wanneer betalen we terug?

    Wij maken de door jouw gemaakte kosten (aanschafkosten en originele verzendkosten) binnen 14 dagen na herroeping naar je over.

    Wat krijg je terug?

    Je krijgt het volledige aankoopbedrag terug, inclusief de origineel betaalde verzend- en betaalkosten.

    Waar ontvang ik het teruggestorte bedrag?

    Wij storten het bedrag op dezelfde manier terug zoals je hebt afgerekend. Lukt dit niet? Dan nemen we contact met je op.


    Kosten voor het retour sturen


    De kosten voor de retourzending zijn voor je eigen rekening. Stuur je een product terug omdat deze beschadigd of verkeerd geleverd is? Dan vergoeden wij deze kosten achteraf.


    Retourformulier


    Stuur dit formulier ingevuld mee met de retourzending.

    Gegevens

    Naam: Adres: Postcode: Plaats: Telefoon: E-mail:

    Reden van retour:

    O Defect

    O Verkeerd artikel O Transportschade O Anders, namelijk:

    Retourartikelen

    Aantal Artikelnummer

    Ordernummer: Klantnummer:

    IBAN:

    Naam rekeninghouder: Datum retourzending:

    O Dubbel geleverd

    O Voldoet niet aan verwachting O Verkeerd besteld

    Omschrijving

                                               

     Toelichting Instructies retourneren Terugsturen


    Zorg ervoor dat:

    • De artikelen compleet zijn

    • De artikelen in originele, onbeschadigde verpakking zitten

    • Dat de kopie-factuur en retourformulier zijn bijgevoegd


    Handige tips


    We proberen je retour zo snel mogelijk te verwerken. Hier nog wat handige tips.

    • Zorg ervoor dat je de artikelen goed inpakt zodat ze niet beschadigen tijdens transport.

    • Om afval te besparen kan je de verpakking of doos gebruiken waarin wij het product naar je hebben verstuurd.

    • Zorg dat het adreslabel goed leesbaar is.


    Versturen


    Breng het pakket naar een postkantoor naar keuze. Hier ontvang je een verzendbewijs. Bewaar deze goed totdat de retour volledig is afgehandeld. Dit is je bewijs dat het pakket daadwerkelijk is verstuurd en kan bij verlies tijdens transport naar worden gevraagd.


    Afhandeling


    Zodra de retourzending bij ons is verwerkt krijg je hierover automatisch bericht. Dit proberen wij natuurlijk zo snel mogelijk te doen. Heb je na 14 dagen nog niets van ons vernomen? Neem dan contact op met onze klantenservice.


    Retourbeleid staat ook in onze algemene voorwaarden.

Retour Bestand downloaden
Share by: